Strony

środa, 5 grudnia 2012

święta....[znów]

Kocham święta ale....nienawidzę tych wszystkich przygotowań przed świętami...

dziś  tak np. musiałam umyć  szafki w kuchni :c

to takie smutne ale jest też jakiś plus.....no np.,że  mam co roku/dwa lata kupuje mi nową suknie:***

w tym roku kupuje jakąś na allegro  nie znanego mi jeszcze totąd projektanta...żeby nikt inny  takiej nie miał (nikt inny to np.Natalia Pakuła{wróg nr.1 podła,czasem miła ale i tak  wredna....inny słowy wredna karykatura:>)

no i co myślicie o tej?która najładniejsza?

Wszystkie te cudowne,zacne sukienki są w cenie poniżej 100 zł:D

wystarczy wpisać sukienka odzież damska....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s.jutro mikołajki  łii...... ciekwę kto mnie ma *_*

 ja kupiłam paczkę  żelków....i lizaków chupa chups(czy jakoś tak)

gumki normalne...do ścierania![zboki xd]

ale one są takie fajne xd

dobra papapa:D

natalcia:***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

translate.