Strony

czwartek, 27 grudnia 2012

Zestwy^_^

*jeszcze nie wyjechałąm<3

Hejo:D

Dziś pokażę wam jak byłam ubrana w  1 dzień świąt;D

....i pokażę wam również jak zrobić prosą ]ale stylową stylizacje z  2 ubrań[i bielizna oczywiście xd]

no to tak....

1.dzień świąt spędziłam  u babci<3 na wsi;3

No i postawiłąm na kratkę:D



Sami zobaczcie<3

No  oczywiste jest  to że zdjęcie zostało wykonane aparatem z tableta xd
Szkoda tylko że nie widać dołu;D
nie załapał się:D
2.Ta stylizacja....
Potrzebne będą:
sukienka;mała czarna[moja  akurat pochodzi z ZARY  ale kupiłam ją na allegro,znaki szczególne:ma odkryte plecy:]
sweter;jakiś taki  wełniany lub bawełniany,wiszący[nie może być obcisły]w dziurki<3
no to moja sukienka wygląda tak; 

p.s. co  za warunki robienia zdjęcia xd[mój "przed pokój":]

Jeśli założysz  na małą czarną sweter powstanie stylizacja w  cudownym  obliczu lat 60/70.!<3

No i co myślisz?

p.p.s.komentarze mile widziane<3

PA;***** 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

translate.