Strony

niedziela, 25 listopada 2012

takie tam rózne ;3

Witam państwa serdecznie!

Jak co roku  przychodzi do nas święty mikołaj  wchodzi przez komin i pod naszą piękną choinką kładzie mnóstwo prezentów

....no bynajmniej tak jest w filmach :D

Do mnie   mikołaj przychodzi zawsze  w nocy ,ja(oczywiście)z siostrą czekamy na kanapie w salonie (z aparatem oczywiście) i wyczekujemy  na tego grubego,czerwonego staruszka...(zawsze usypiając:)

ja w tym roku  potrzebuję mnóstwa rzeczy np.

jak by ktoś chciał sprzedać nosze rozmiar.40:P

-martensy,pudrowe w kwiaty lub błękitne

boskie<3

 

 

 

-dres pumy  czy coś  taki ze ściągaczami[wiem,że mam duże wymagania]

ten kosztuje 389zł

 

 

 

 -tablet[może dostane:]no co?marzyć zawsze można:P


-kartę prezentową np.do h&m

no to chyba wszystko ....a nie!

jeszcze glany  a nie mówiłam;3

Życzę wam wesołych obfitych świąt i wszystkiego,wszystkiego najlepszego:D

natalka <3

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

translate.